Igår.....

Igår var jag tillbaka på jobbet....eller ja, jag kanske ska säga arbetsplatsen.
Jag har fortfarande inga bestämda sysslor.
För tillfället har jag lite sorterings- och arkiveringsjobb att syssla med.
Jag söker fortfarande en praktikplats inom administration... och det är inte det lättaste
att få tag på... har jag märkt.
Dels så är det svårt att få tag på just den personen som avgör om det finns några möjligheter 
till en praktikplats.
Sen när man väl lyckas få tag på den personen så finns det inga
möjligheter till en praktik just nu......
Ja, ja...det är bara att fortsätta att söka och ringa.
Jag har fortfarande några ställen och namn jag ska ringa till...för "hundrade gången".
 
Igår var jag även på gymmet tillsammans med Hasse och Helena och körde ett pass.
Igår var det mycket folk där.
Själv föredrar jag när det är mindre folk på gymmet.
Dels är det lugnare och ljudnivån är behagligare då.
Sen slipper man "köa" till det olika maskinerna och man kan bara köra på med sitt pass.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0