Njuter av varje sekund......

Igår hade jag planer på att tillbringa dagen i hemmets lugna vrå.
Men väldigt hastigt och spontant ändrades den planen.
 
 
 
 
På förmiddagen ringde Martin och berättade att Tore hade lärt sig nya saker.
Då blev jag och Johanna att längta så efter lilla gullungen, så vi bestämde oss för
att åka till Rättvik och träffa honom.
 
 
 
 
Efter vägen till Rättvik såg vi dessa två älgar på en åker.
Tur att dom höll sig där istället för på vägen.
 
 
 
 
Lilla Tore hade fler besökare hos sig.
Hans faster Emma och faster Sofia var också där.
 
Åh, det var så roligt att träffa Sofia (mina barns storasyster).
Det händer inte så ofta nuförtiden, tyvärr.
 
 
 
 
Lilla Tore fick allas uppmärksamhet då hans syskon inte var hemma.
Vi var många som ville och även försökte gosa med honom.
Men siddu det hade han inte riktigt tid med, för det finns ju så mycket att upptäcka
här i världen....som i det här fallet var vardagsrummet och köket.
 
 
 
 
Tore ÄLSKAR att gå!
Han är så gullig när han staplar fram med sin lära-gå-vagnen.
Han är så duktig!
 
 
 
 
Jag njuter av varje sekund med Tore.
Det är så roligt att titta och lyssna på honom, oavsett vad han gör eller inte.
Han är alltid så glad!
Gullunge!!!
 
 
 
 
 
 
 
Solnedgången kom och en stund efter det var det så dags för mig och Johanna att
åka hem igen.
 
Det är ingen vidare att köra långt när det är mörkt ute och vägarna är trafikerade.
Dels blir man bländad av bilarnas strålkastare och sen kan man ju inte använda helljuset.
 
Skönt att vi är på väg mot ljusare tider!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0