Smedjebacken - Romme - Insjön - Rättvik......

Idag, senare delen av förmiddagen, åkte jag och Hasse till Rättvik.
Mattias blev ej med för han är på LAN sen igår.
Johanna blev ej med för hon är redan i Rättvik sen i torsdags.
 
 
 
 
När vi kom till Romme möttes vi av en låååång bilkö.... flera kilometer lång.
Det var många som ville åka slalom idag.
Men om dom alla fick det....jaaaa-a...de vette sjutton....för det var så gott som full
på alla parkeringar.
 
Jag och Hasse stannade till vid Trollkrogen i Insjön och åt lunch.
Sen stannade vi till vid Brödmasen och köpte med oss nygräddade kanelbullar.
Vi stannade även till vid Hjultorget i Insjön.
Där var vi in på Delicatos outletbutik och köpte med oss lite mer fikabröd och sen var vi
även in på Hemköp och handlade med oss lite annat gott till Rättvik.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var full fart på kidsen idag.... mycket lek och stoj.
Och vi vuxna fick oss många goda skratt genom att titta och lyssna på de små.
 
Både jag och Hasse tyckte att Tore hade vuxit sen sist... och han hade även fått
mer och längre hår sen sist vi såg honom....veckan före jul.
 
 
 
 
 
 
 
Tiden går fort när man har det skoj.... och det kändes tråkigt att åka hem.
Jag hade gärna gosat mer med Tore och umgåtts mer med hela familjen.
 
Ja, ja.... vi får väl åka dit snart igen....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0