Värk här och där.......

I måndags, före lunchtid, drog jag i "handbromsen" och sjukskrev mig.
Jag har sån värk och sen är jag trött/energilös.
 
Igår var jag till sjukgymnasten och fick mig en stötvågsbehandling på min onda rygg.
Jag blev även tejpad på foten, den jag har hälsporre i.
Tyvärr så hann sjukgymnasten inte ge mig någon behandling av nacke, axlar och höft.
Jag skulle verkligen ha behövt det med..... har sån värk.....
Men, men....det är ju som det är inom vården, dåligt med tid och tider.
Man får ta det man får!
 
 
 
 
Idag har vi hämtat ut månadens Testagram.
Nu är det bara att börja testa.....även om jag misstänker att jag inte kommer att testa allt.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0