"Nya" Ubbes Hörna......

I "nya" Ubbes Hörna är det mycket pastellfärger i inredningen och vintage.
Ubbe har gort det så fint i lokalen, tycker jag.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Det finns nytt och nött (gamla) saker i butiken..... diverse hantverk.... .smått och gott...
och en mindre cafe´verksamhet.
 
I källaren har hon ett pysselrum med massor av pysselmaterial.
Där nere trivs jag och där nere har jag tillbringat dagens arbetspass.
 
På eftermiddagen blev det även ett pass på gymmet tillsammans med Hasse.
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse förbi hemma hos mina föräldrar.
Där blev det kaffe med nybakade bullar och blåbärspaj.
Själv orkade jag inte äta något av fikabrödet då jag istället åt av farsans 
ungstekta regnbågsfile´ som han hade tillagat på eftermiddagen.
Sååå gott!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0