Allt i Falun snart.....

Är inne på min andra vecka hos Ubbes.
Jag trivs där och tiden går fort, även om riktig loppisverksamhet inte
bredrivs där just nu.... på grund av förberedelse för flytt till den nya lokalen.
Man kan säga att det är ett enda virrvarr hos Ubbes just nu.
 
Sen har jag varit inne i en tröttperiod igen, då jag oftast har sovit i någon timme
efter praktiken och sen inte gjort så mycket speciellt resten av dagen.
 
Igår var jag, Mattias och Hasse till Borlänge.
Mattias var till Barn- och ungdomsmottagningen.
Han var dit och blåste i en apparat, eftersom han har astma.
 
Det är så tråkigt att åka en längre bit för att få en viss vård... och som tar kortare
tid än bilresan dit....ja, mycket kortare i vissa fall.
 
Igår berättade dom på B- o U mottagningen att dom ska flytta hela verksamheten till Falun.
Så nästa besök för Mattias kommer att bli i Falun.
Suck...ännu längre bort.
Snart har dom flyttat all vård till Falun!
Grrrrr!!!!
 
Ikväll ska jag i alla fall försöka orka ta mig till akvarellen som började förra veckan.
Men då var jag ej dit....orkade helt enkelt inte.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Verkar vara så det ska vara om man inte bor i storstäder.

Svar: Mmmm....tyvärr är det ju så.Vården blir ju inte precis bättre av det.....
jagjaana.blogg.se

2017-03-17 @ 08:46:24
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0