Ortoptist, "Stallet", besök, läkare, gym, trött......

Igår var jag till ögonmottagningen i Ludvika.
Synsam tyckte att en ortoptist skulle undersöka mina ögon, ifall det är något
fel på ögonen eftersom jag har problem med den vänstra linsen på glasögonen.
Ortoptisten hittade inga fel på mina ögon, utan trodde att det var fel på linsen.
NO SHIT!!!!
Det är ju det jag har sagt hela tiden!!!!
Så nu ska jag tillbaka till Synsam för hundrafemtioelfte gången och få "hjälp" med
glasögonen.... Suck!
 
Igår var jag och Hasse för första gången till resturangen "Stallet" och åt lunchbuffé.
Jag åt fisk och Hasse åt kött.
Det var god mat och vi var så nöjda så.
Så det var inte sista gången som vi var dit......
 
När vi lunchat färdigt var vi hem till mina föräldrar och hälsade på.
 
Senare på eftermiddagen fick vi besök istället, av fasters söti-pöti Molly.
 
 
Idag började jag dagen med ett besök på Engelbrekts vårdcentral.
Klockan 08.00 hade jag tid hos en läkare.
 
Efter läkarbesöket var jag, Johanna och Hasse till gymmet och tränade.
 
Efter lunchen gick luften ur mig totalt.
När jag skulle titta på herrarnas stafett i längdskidåkningen, så satt jag mest och halvsov...
och till sist så somnade jag helt och sov i någon timme.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0