Lite glädje mitt i allt "elände".......

Idag när jag kom till jobbet så fick jag reda på att det börjar
hända lite angående min jobbsituation.
Jag fick ett datum, den 10 november, som jag ska ha ett möte med facket
och arbetsgivaren.... alltid något.
Sen vet jag ju inte om allt blir klart där och då?......
 
Frågade chefen om jag inte kunde få praktisera hos Ubbes
fram tills jag skulle gå på mötet den 10:de.
Och tänka sig, mitt i allt "elände" så infann det sig lite glädje idag.
Jag fick praktisera hos Ubbe i två veckor framöver!!!!
 
Såååå jääääävla sköööööönt att slippa sitta i matsalen och få ont i hela kroppen
(mer ont) och känna ångesten och nedstämdheten som trycker över bröskorgen
och tynger ner en mer och mer.... dag för dag.....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hoppas det löser sig snart!
Kram!

Svar: Tack!Ja, det hoppas jag med !
Kram!
jagjaana.blogg.se

2017-10-26 @ 18:15:28
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0