FK...Grekland....GGS....

 
Nu är det så där igen... jag har blivit utförsäkrad från Försäkringskassan.
Vad jag, läkaren och sjukgymnasten säger... ja, det skiter FK i.
 
Så den här veckan har jag börja jobba heltid igen.
Det är bara att hoppas att det går bra... den här gången....
 
 
 
 
Igår åkte Johanna till Grekland.
Jag är lite avundsjuk på att hon får bada i varmt vatten.... njuta av miljöombytet...osv.
Däremot är jag INTE avundsjuk på värmen dom har där nu.... puuuuh.
 
 
 
 
Idag har jag varit extra trött, då jag fick kämpa och hålla mig vaken inatt.
Mattias var på GGS festivalen i Falun och kom hem vd 02-tiden.
Ja, jag veeeet.... jag är en kycklingmamma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0