Höst.....

Jag är kvar på Ubbes och jag jobbar heltid.
Min arbetsgivare har krav på mig att jag ska söka efter en ny praktikplats
medans jag är hos Ubbes.
Än så länge har jag inte hittat någon. Eller rättare sagt; jag har inte fått ett
Ja av dom jag har frågat.
 
Jag envisas än med att ha capribyxor och kortärmat på mig och jag är barfota i somriga skor.
Jag vill ju ha "sommaren" kvar så länge som möjligt.
Men jag måste nog släppa taget om "sommaren, för just nu känner jag
bara att hösten har faktiskt kommit......
Det är lite åt det kyliga hållet nu...även för mig.
Jag har till och med börjat ha jacka på mig när jag ska ut.
Så det står väl inte på innan långbyxorna kommer fram igen......
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ja den höstliga sommaren har gått över till riktig höst nu.

Svar: Suck...japp!
jagjaana.blogg.se

2017-09-07 @ 07:27:48
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0