Tröstlöst......

Jag är fortfarande på Ubbes, på praktik... och jag trivs.
 
Idag fick jag ännu ett negativt svar angående ny praktikplats.
Den här gången var det flera avdelningar/nämder/förvaltningar inom
Smedjebackens kommun som inte hade plats/behov av en praktikant.
Suck och åter suck!
Det är så trötslöst att ringa runt och fråga om praktikplats och presentera sig själv och sen
få ett nej........
Hmmm... konstigt att ingen vill ha gratis arbetskraft i några veckor?.....
 
 
 
 
Just nu är jag inne i en sämre period vad det gäller min värk.
Jag har mer ont än vanligt.
Skitjobbigt!
Igår till exempel fick jag hoppa över vävningen... tyvärr.
Jag har inte kunnat gymma på ett bra tag... tyvärr.
Jaa-a det är också väldigt tröstlöst att gå runt och ha ständig värk... en värk som
hindrar en från så mycket....en värk som tär både fysiskt och psykiskt... osv....osv...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0