Försöker njuta......

Jag är fortfarande sjukskriven helt för ryggbesvär.
Vissa dagar är värre än andra, men ingen dag har varit bra..... än.
 
Att sova är en lyxvara för mig.... just nu.
Jag sover jättedåligt.
Den sömn jag lyckas få blir väldigt hackad och malen.... dålig... orolig.... kort.
Jag sover sittandes då huggen och krampena är lite mindre då.
Men sittställningen är inte skön och med den kommer "nya" krämpor....suck.
 
Jag är mest hemma och försöker stå ut och orka.
 
Men jag försöker även njuta lite av det fina och soliga vädret som vi har och har haft
......... så gott det går.
Igår var jag hem till Lina och drack kaffe ute på deras altan.
 
 
 
 
Idag var jag och Hasse uppe på Uvberget, en stund, och njöt av solen tillsammans med
Helena och Lars som var där och "campade".
 
Vi var där det var lä, så det blev så varmt så att vi kunde vara utan jackor och i bara kortärmat.
Ja, Hasse som är frusen av sig satt med full mundering.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0