Nere vid hamnen.......

Igår, efter lunchen, var jag hem till brorsan och dom
på kaffe och skvaller.
 
Senare på eftermiddagen var jag ner till hamnen.
 
På kvällen var jag och Hasse hem till Johanna, Hasse2 och Selma
och hälsade på och kollade av läget.
 
 
 
 
Jag visste att Helena och Lars var nere vid Lars båt, där dom fixade och
gjorde iordning den för kommande båtsäsong.
Så jag gjorde dom sällskap med att njuta av det härliga vädret, chit-chatta,
dricka kaffe och ta lite bilder.....
 
 
 
 
Lite översvämning har vi......
Igår hade dock vattnet sjunkigt undan med ca 2 cm.....
 
 
 
 
Det här "trädet" har dekaler på sig som visar andra års översvämningar.
 
 
 
 
Längst ner på "trädet" finns dessa dekaler.
 
 
 
 
Översta dekalen på "trädet" är denna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0