Från sjukgymnast till Melodifestivalen......

Igår var jag till sjukgymnasten.
Fick laserbehandling denna gång.
Sjukgymnasten sa även att han tror att jag har skolios i nedre delen av ryggraden.
Suck...ja, det är väl bara det som fattas...suck.
 
På eftermiddagen var mina föräldrar förbi här på kaffe.
 
På kvällen var jag och Hasse hem till Johnna och Hasse2.
Dom ville ha lite hjälp med att montera ihop ett vitrinskåp.
När vi kom dit så var Hasse2:s föräldrar också där.
Det var trevligt att träffa dom.
 
 
Idag började vi dagen med att titta på OS-sändningen av damernas skiathlon.
 
Resten av dagen har jag bara varit hemma och bland annat .... tittat på tv:n....
virkat mormorsrutor... setat vid datorn.... lagat mat....  med mera.....
 
Johanna kom hem hit på sena eftermddagen.
Hon lånar våran tvättmaskin och sen ska hon även titta på Melodifestivalen med oss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0