Missnöjd,men orkar inte gå in på detaljer.......

På förmiddagen tittade vi på OS och den här gången var det
damernas stafett i längdskidåkningen.
Jag skulle kunna "spy galla" över vilka som fick och inte fick åka stafetten, men
jag väljer att inte göra det,,,, den här gången.....
 
På eftermiddagen kom Johanna och Hasse2 och hälsade på oss.
Dom hade turen att komma strax före innan våran sena lunch var färdig...
och dom hade tur att vi hade gjort mycket mat så att det även räckte till dom.
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse hem till mina föräldrar och fikade
och skvallrade.
 
Tidigare ikväll tittade jag och Hasse på Melodifestivalen.
Även här skulle jag kunna vädra mina åsikter om programmets innehåll, men
även här väljer att jag inte yttra mig mer än så här.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0