Toppar och dalar.... och idag......

 
Igår var jag till Falun och fick en sån där CGM sensor,
en glukosmätare, på armen. Jag ska ha den i 6 dygn.
Den ska registrera mitt blodsocker...typ.... som åker berg- och dalbana dagligen.
Jag ska även föra dagbok på allt jag äter och dricker.... klockslag och mängd.
Jag ska även ta stick i fingret, blodsocker, minst fyra gånger per dag och
vid eventuella besvär (trötthet, darrningar osv).
Sen får man väl se vad dom kan utläsa av dagboken och sensorn?
 
Idag var jag till min arbetsplats i fyra timmar.
Det räckte gott och väl!
 
På eftermiddagen var jag hem till Teresa på kaffe och skvaller.
Vi båda konstaterade att vi måste försöka träffas liiite oftare än vad vi gör just nu.....
 
Tidigare på kvällen var jag, Hasse och Helena ner till gymmet och tränade.
 
Väl hemma igen så tittade jag på både "På spåret" och "Skavlan".
 
Avslutar denna dag med att sitta här vid datorn och surfa runt lite......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0