Moddigt och gropigt.....

Idag var jag tillbaka på jobbet igen och där "bättrade" jag på min rygg- och höftvärk
och även mitt mående genom att sitta av tiden i matsalen.....
 
Sena eftermiddagen var jag iväg och fick både kaffe och en pratstund
hos Lina och kidsen.
 
Tidigare ikväll var det vävning som stog på schemat.
Idag vävde jag klart löparen som Johanna ska få.
 
 
 
 
Plogningen i vinter har varit dålig.... enligt mig.
Vägarna inne i byn är både moddiga/mjuka och gropiga.
Bilen lever sitt egna liv i moddet och sen låter det som om hela bilen ska
gå sönder när man åker ner i en/flera gropar.
 
Bilden här ovanför är tagen utanför vävlokalen ikväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0