På sistone.....

Sen sist jag skrev ett inlägg här så har jag praktiserat på Ubbes.
 
I tisdags var jag, Johanna och Mattias till Ludvika och gjorde lite olika ärenden.
Jag var bland annat till Synsam, för hundra-miljonte gången.
Jag fick det vänstra glaset utbytt... som är lite justerad i styrka.
Om det blev bra denna gång?.... ja, det kan jag inte säga något om....än.
Än så länge är det då inte "problemfritt".....suck.
 
Igår var jag till frissan och fick kalufsen både ansad och färgad.
Vägen till frissan var bitvis väldigt gropig och spårig.... på grund av dålig snöröjning.
Ja, det är väl många vägar som har samma problematik.
Det är både dåligt och "livsfarligt"!
 
Igår var Johanna här och lånade tvättmaskinen i några timmar.... då tvättstugan i
deras bostadsområde var fullbokad ett tag framöver.
Vad skönt att en annan slipper ha sådana bekymmer.
 
Idag har jag haft ett trevligt besök.
Katja var förbi här.
Vi satt och sörplade i oss kaffe och tjålade om ditten och datten.
Det var ju ett tag sen som vi sist sågs.
 
Idag började även ett av mina favoritprogram, "Antikrundan" som jag tittade på tidigare ikväll,
Hasse förstår inte hur jag kan tycka att det programmet är så bra.
Ja, ja... vissa saker behöver man inte förstå.
:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0