Skidor, Selma och mormorsrutor......

Är inne i en super-duper-trött-period... igen.
När jag och Hasse tittade på längdskidåkningen på tv:n så hängde jag inte
riktigt med då jag satt mest och kämpade mot att inte somna helt.
Såååå tråkigt!
 
 
 
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse hem till Johanna, Hasse2 och Selma.
Där hjälpte Hasse Hasse2 att sätta upp en lampa i taket.
Vi hann även med att dricka kaffe, tjåla och leka med Selma.
 
 
 
 
Idag äntligen blev jag klar med att sy ihop alla mormorsrutorna till 16 st långa remsor.
Nu är det bara att sy ihop remsorna till en filt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Vilka fina mormorsruter! Du är sa duktig!
Jag gör stjärnor med English paper piecing just nu och syer dem ochsa ihop.
Hälsningar fran Tyskland i regn och vind
Sabine

Svar: Tack Sabine!Jag visste inte vad English paper piecing var för något så jag googlade på det.
Oj, vilket pilligt göra, men säkert roligt. Och fint blir det ju också! :)
Kram!
jagjaana.blogg.se

2018-01-30 @ 17:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0