Snö och plump.....

Jag var till jobbet igår.
När jag hade setet i två timmar i matsalen hade jag sån jävla värk i rygg och höft.
Efter ytterligare två timmar, gav jag upp.
Jag gick hem och sjukskrev mig.
 
 
 
 
Det senaste dygnet har vi fått vinterns all snö... känns det som.
På förmiddagen skottade Hasse bort snö som kommit under natten och morgonen
och borstade fram våran bil.
 
I snöovädret var jag iväg på en timmes fotvård hos Lotta.
Så skönt!
 
 
 
 
På dan fick vi besök av Helena.
Vi hade det trevligt när vi fikade, tjålade och spelade "Plump" i några timmar.
 
 
 
 
När Helena skulle hemöver så gick jag och Hasse ut för att ta hand om mer snö.
Hasse skottade och jag borstade fram Johannas bil.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0