Röntgensvar......

Igår var jag till läkaren och fick svar på röntgen av bröst- och ländryggen.
 
 
 
 
På nedre halvan av bröstryggen hade det växt ben över kotorna, på båda
sidorna av ryggraden.
Så den delen av ryggraden är stel och rör sig inte.

 
 
 
Röntgen visade att jag hade även bentillväxt i ländryggen (vet ej var)
och att det även var förslitningar där (vet ej var).
 
Sen visade röntgen även att jag hade tunt skelett.
Så läkaren skulle skicka mig till röntgen igen och kolla bentätheten.
Ja, hur skört mitt skelett är och om jag måste äta mediciner för att förstärka
skelettet.
 
Det var väl ingen vidare svar jag fick, men samtidigt är det väl skönt att
få veta vad det är för fel och vad det är som orsakar mina besvär.
 
Läkaren sa även att det tunna skelettet berodde nog på min
GBP-operationen.
Suck!
Så hittills har jag fått allt annat än vad som var tänkt med den operationen.
Ja, alltså jag fick biverkningar, komplikationer, sjukdomar..... osv.....
istället för viktminskning.
Tråkigt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0