Sen sist.....

Här kommer en liten sammanfattning om vad jag har gjort sen
sist jag skrev något här.
 
 
 
 
I torsdags var jag till Synsam med mina glasögon för hundrafemtemiljonte gången.
Den här gången hade jag tid till en optiker.
Hon mätte, justerade, böjde och bände på glasögonen.
Det blev till det bättre, men inte bra.
Suck! Orka!
 
 
 
 
I torsdags var jag även till frissan och fick frisyren ansad.
Skönt!
 
Värmen kom ju också tillbaka, så helgen har väl mest gått åt till att överleva den.
Hasse har jobbat förmiddag hela helgen.
På eftermiddagarna har vi sen varit ute i trädgården.
 
 
 
 
Vi har plaskat och svalkat oss i poolen.
Setat i trädgården och fikat, tjålat och bara varit.
Skönt!
 
Idag blev det dock ingen trädgårdshäng och dopp i poolen.... tyvärr.
Jag hade verkligen behövt ett riktigt låååångt svalkande dopp idag.
 
 
 
 
Muller och dån satt stopp för poolhänget idag.
Hela eftermiddagen har det åskat... till och från.
Lite regn fick vi också.
Gudskelov så blev det inget riktigt ordentligt åskoväder....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0