Svar till ejmis......

Oj! Inga kolhydrater, det var tufft! Du måste berätta vad du äter under perioden.
Denna kommentar fick jag ifrån ejmis på mitt inlägg "Falun tur och retur".
 
Jag använde dietistens ord när jag skrev att jag ska skippa kolhydrater helt.
Hon uttryckte det så, men riktigt så är det ju inte.
Det är ju svårt att skippa ALLA kolhydrater.
 
Jag ska skippa alla dessa "rena" och faktiska kolhydrater....typ... och lite till.
Till exempel ska jag inte äta något annat bröd än knäckebröd.
Jag ska inte äta pasta, ris, potatis, gröt, musli, yohurt, fil, mjölk, läsk, juice,
bullar, kakor, godis, snacks....osv.
Jag ska äta proteiner och grönsaker... och någon frukt.
Jag ska välja proteinrika produkter till mellanmål....typ kvarg, vissa bars, proteinshakes...osv.
 
Svaret på din kommentar ejmis blev långt, så därför valde jag att skriva det som ett inlägg.
:)
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ok. Lycka till!!
=)

Svar: Tack! :)
jagjaana.blogg.se

2018-03-17 @ 20:42:55
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0