Hemskt, ofattbart, patetiskt, skrämmande.......

Efter lunch var jag och Hasse upp till Ludvika.
Vi var dit och tittade på en 1:a maj demonstration.
 
Vissa tycker att man inte ska ge denna grupp uppmärksamhet genom
att infinna sig vid deras demonstrationer.... medans andra tycker att man ska
vara där och visa att det inte är okej med deras demonstrationer och väderingar.
 
Själv vet jag inte vad som är rätt eller fel.... men jag var dit av ren
nyfikenhet..... jag ville se vad det var för människor som gick med
i detta demonstrationståg och som har så snedvridna värderingar......
 
Vad tycker ni????
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Svårt att veta vilket som är värst, detta eller demonstration FÖR sharialagar...vad har hänt med Sverige?

Svar: Ja du ejmis, jag har funderat det samma ett längre tag..... vad har hänt med Sverige?
jagjaana.blogg.se

2018-05-02 @ 08:00:38
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0