Stor prisskillnad.......

Idag har Johanna varit här hemma och hälsat på.
Trevligt!
 
Mina föräldrar kom förbi här på eftermiddagen.
Dom ville ha hjälp med att beställa ett nytt batteri till morsans mobil.
Dom  hade varit till Elgiganten för att köpa ett, men där hade dom
sagt att det är en färskvara så att dom måste beställa hem ett först och att
det skulle bli att kosta 800 kronor!!!
Men dom tipsade morsan om att hon kunde köpa ett nytt batteri via nätet.
Då skulle det kosta henne "bara" 300 - 400 kronor.
Vi beställde ett batteri från "Batteriexperten" för 149 kronor!!!
Vilken prisskillnad mot Elgigantens!!!!
 
På eftermiddagen var jag till sjukgymnasten Erik och fick mig en omgång.
Jag är lite bättre.... just nu.... jag har inte lika ofta huggsmärtor och kramper
i ryggen...... men jag kan fortfarande inte sova på något annat vis än sittandes
på grund av värk och smärta.
Så dryyyygt!!!
 
Mot kvällningen var jag till frissan Helena.
Idag blev det både klipp och färg.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0